Tenhle obrázek asi nejlépe ilustruje srovnání stylu vedení předvolebních prezidentských kampaní:
Karel slibuje, že najde společnou řeč, což je jistě komplikovanější sdělení než Zemanův jednoduchý rozkaz VOLTE ZEMANA! (zdroj: http://www.designportal.cz/zajimavosti-odkazy/prezident-volby-karel-milos.html)
A pár faktů.. kdo myslíte, že vytváří webové stránky. Že by osobně Kája nebo Miloš? Je to jak s uměním. Tvůrce do webu vkládá svoje vlastní názory. Nemluvě o tom, Že Karel for president není o moc jinačí slogan než Volte Zemana! a maj to také na oficiálních stránkách volimkarla.cz. Kampaň dnes nevedou samotní kandidáti ale jejich voliči, znamí, ale hlavně dobrovolníci a zaměstnanci.
OdpovědětVymazatPochopitelně, že kampaň nevedou jen sami kandidáti, to nepíšete nic nového. Však také v tomto případě nesrovnávám kvalitu kandidátů, ale právě jejich kampaní, potažmo práci celých jejich týmů.
Vymazat