14. října 2015

QR peklo

V metru jsem zahlédl následující výraznou reklamu:


Žlutá barva mne zaujala, produktová fotka ještě víc, značku Botas 66 jsem identifikoval snadno a rychle, protože je moje oblíbená... A to co mne ještě zaujalo byl vcelku velký QR kód v levém dolním rohu plakátu. Inu, řekl jsem si, takoví marketingoví kabrňáci, jako je Botas, tam jistě připravili něco pěkného, zajímavého, zábavného, mobilního... No prostě jsem neodolal a zkusil ten QR kód naskenovat:


Dokud budou QR kódy v reklamách fungovat takto, respektive nebudou fungovat vůbec, není se co divit, že se na ně lidem nechce moc "klikat". Ostatně, prohlédněte si tuto unikátní fotogalerii lidí scanujících QR kódy. Rozmyslete si proto prosím velice dobře, zda ve své marketingové komunikaci hodláte využít QR kódy a zda je dokážete udržet v použitelném stavu během celé kampaně.

Žádné komentáře:

Okomentovat